18 September, 2011

I have been busy



preparing for the Vogue Knitting Live show,
and blogging has not been on my mind.


I have had to remake some of my samples
because somehow some of them 
had ended up in the "gift pile".


Maybe my "Helene II" pattern (above)
is one of my favorites,
it also one of the oldest.

The booth has to be dressed up,
and arriving by airplane,
my options for decorating are limited.


Some of these pictures will be posters,
and they will all hopefully fit in my suitcase.


Between planning and preparing
I have been working on another shawl pattern.
It is not ready yet,
but I hope to have it all put together 
within a month or two.


The one above was a present to a friend,
and the yarn was a lace weight yarn, 
bought in Santa Fe a while ago.
Maybe I could have the store ship me some more....
 I just loved this smoky blue color.

The pattern will be named Virginia.
 Follow-up will come in not too long..



8 comments:

Ninne said...

Så moro at du skal være med på Vogue Knitting Live Show! Er det mulig å se det her i gamlelandet, tror du? Kanskje på nettet?
Vottene dine er som alltid nydelige og høyaktuelt strikketøy for oss som allerede begynner å fryse på fingrene om morgenen. Her var det nattefrost for et par netter siden. Tror jeg stikker sørover jeg ;) Om to timer setter jeg kursen for Sør-Frankrike, der jeg skal besøke to familier, noen flotte mennesker jeg har blitt glad i etter å først ha blitt kjent gjennoom bloggen. Utrolig hvor mye koselig blogging fører med seg!!

Ha en flott dag! Kos deg med vakkert garn! Klem fra meg :)

reSIRIkulert said...

Såå mykje fint....! :)

STEINKJERRINGA said...

Du er så utrolig flink med farger! Alt du lager er godt for øyet! Lykke til på Vogue Knitting Live Show!

LivM said...

Ja nå nærmer jo dagen seg og jeg kan tenke meg at du er spent! Men du har jo så utrolig mye fint å vise frem. Det nye sjalet ditt var lekkert!
Lykke til !

gyldenkron said...

Så mye flott som kommer av pinnene dine. Og kos deg på Live Knitting Show.

sissels said...

Lykke til på Live Knitting show, du kommer helt sikkert til å kose deg.
Masse fint du har ordnet.

Siddis back home said...

ÅÅ, fantastisk flinke deg, alt er så alldeles nydelig!!!!

Bodil said...

Lukke til :) Du lagar så mykje fint, og brukar så flotte fargar. Klem