23 October, 2012

Sahara Sjal



Endelig kan jeg få lagt ut dette sjalet.
Har jobbet med det gjennom sommeren,
samtidig som jeg har reist frem og tilbake 
over antlanteren noen ganger.
Jeg har vært på flyttefot
mer eller mindre siden i Juni,
men nå er vi heldigvis i hus!



Strikkingen er kun en liten del av et mønster.
Det skal også skrives,
fotograferes, teststrikkes,
og korrekturleses.
Takk for all hjelp til Liv og Monica!
Når vi alle befinner oss spredt utover på kartet,
ikke bare på norgeskartet,
tar det bittelitt lengre tid til å få samkjørt alt.


Foreløpigt er mønsteret
 kun tilgjengelig på Norsk.
På Etsy, her, og på Ravelry, her,
men det kommer på Engelsk etterhvert.


Bildene av sjalet er faktisk tatt i selveste Sahara,
på en varm dag.
Dagene i Egypt er fortsatt varme,
men om kveldene synker temperaturen litt.

Ha en fortsatt fin dag!



5 comments:

Karine Victoria said...

Så fint det var! Håper dere trives i Egypt! :-)

Ruth said...

Så nå er dere i Egypt og vi er i Stavanger. Vi får da rørt på oss vi oljefruer. :)

Jeg satt og mimret litt i dag og tenkte på duften i den Gamle Soukhen i Oran. Jeg bodde i Algerie for 30 år siden og enda savner jeg den duften. Nå er jeg nesten litt misunnelig på deg som bor nære Sahara. JEg håper du får en flott tid og alt går bra.

Hannesol said...

Så flott sjal og så eksotiske omgivelser! Er så hyggelig å få lov til å følge deg på denne reisen, både her og via FB. Ha en riktig god helg!

Ninne said...

N y y y d e l i g!

Margith said...

Smukt sjal :-) Du er noget omkringfarende, verden over.
Knus.