16 November, 2011

Pattern under the pen....

I have a tendency to write my notes 
on whatever piece of paper I have handy.
A Starbucks bag is fine,
I just have to make sure not to through it out
until my notes are secured...


At the moment I am working on
the pattern for another jacket for Kaja.


I will name it Kaja's Jacket
(makes it easy for me to remember the pattern).


A few little corrections,
another test-knitting,
and it should be ready.


I used Navia Duo
(the pattern to the left is a pattern from Navia),
bought at the Faroe Islands this summer.
The yarn is pretty similar to Rauma Finullgarn,
so my second jacket
is on the needles using Rauma Finull.

Check Ravelry or Etsy for pattern soon


6 comments:

Ruth said...

Flotte jakker på utrolig søte barn. :) Selv det temmelig så betuttete fjeset er helt til å smelte av.

Jeg leste innlegget under her - jeg sender deg alle de varmeste tankene jeg har.

Margith said...

Hej Randi!
Hvor er dine børnebørn skønne :-) Fint mønster du har udarbejdet.

fale artut said...

Fina färger, som på våra får! Nyklippta, och massor med ull att ta hand om. Nålar från bagghorn skrev du om, är det stickor eller nålar med hål i? Jag kikar ofta in, men skriver inte alltid, Uppskattar dina mönster och bilder mycket! Jag sänder många varma tankar, jag förstår att Du har många känslosamma stunder.

Lillemor Elfgren said...

Åh, söt kofta till söt jänta!

siddisisalou said...

Nydelige jakker på vakre barn !
Gleder meg til oppskriften - men jeg har god tid, for mitt lille barnebarn er bare 7 mnd og har foreløpig mer jakker enn hun kan bruke.

Livet på Bakkerud Gård said...

Flotte jakker til nydelige jenter!!

Tine