28 August, 2010

The Baby Tyra jacket is done!



Both Norwegian and English version 
of the pattern is done.
Size 3 - 6 months
Spelling and good wording
can sometimes be a challenge,
but I have GREAT helpers/proof readers!!


Its a little hard to see the Soft pink color
in the pictures of the jacket,
the yarn skein, above, show it better.
The yarn is Reynold Kids “Wash Day Wool”,
and it comes in 50 grams skeins.
I used 4 colors,
Charcoal, Cream, Soft pink and Silver grey.



Da var begge versjoner av mønsteret ferdig.
Har brukt Reynold Kids “Wash Day Wool”
til denne jakken,
Annet babyull garn 
kan selvfølgelig også brukes,
men strikkefastheten kan kanskje 
variere bittelitt.


The pattern has written text, charts and pictures.

Da lurer jeg på om jeg skal tenke litt
på en tilhørende lue...

Have a nice weekend !


13 comments:

Walden said...

How lovely! I think I would need a little more colorwork experience under my belt to try something like this.

Siddis back home said...

Fantastisk flinke e du!
Nydelig, flott!
God helg!

mimouna said...

Den var nydelig! Veldig delikat fargesammensetning og vakkert mønster.

Vilma said...

Smukt , som altid :-))

God Lørdag.

Linda said...

Den var kjempe fin.

Bodil said...

Vakker og fantastisk flott mønster :)

hobbyvenn said...

Nydelig jakke. Den skulle du laget i størrelser til hele familien... Fantastisk mønster og herlig fasong.

elle-melle said...

Så nydelig jakke du har laget!

Ninne said...

Ååååh hadde jeg bare hatt et barnebarn! Er jeg heldig så kommer det en liten en vakker dag, og da skal jeg strikke denne jakken! Kjempefiiiin!

Rani said...

It's stunning! This would be such an heirloom. I have to get my selbu mittens out again, so I can start practicing my color work. This is very inspiring.

Sallie said...

Beautiful!

Grete said...

Nydelig, Randi! Jeg holder fortsatt på med Bestemor!

Tani said...

Den ble kjempenydelig!!! SÅ flink du er!!!