03 November, 2007

Cotton scarf

I found this crochet pattern
in a Norwegian week magazine,
and I thought it was quite different looking.
Decided to try it out,
not to hard,
but thicker yarn is probably faster...


I tried a few different kinds of yarn,
and settled on this cotton yarn from my stash.
It is called Saucy, produced in Brazil,
for Reynolds yarn.


Fant dette mønsteret
i nr 19/2007 av Familien.
Syntes det var litt artig og annerledes.
Luftig for Texas,
Her strikket i bommulls garn jeg hadde liggende,
Saucy, produsert i Brasil,
for Reynolds Yarn.

11 comments:

TIRIL SOL said...

Nydelege votter du lager over there.
Har kost meg med bloggen din ei stund no. Her på Vestlandet (Nordfjord) regner og regner og regner det......, tilogmed her har vi hatt flaum og oversvømmelser dei siste dagane. Ellers er her nydelige haustfargar i fjella no. Det var bare eit lite glimt frå gamle-landet, ha ei fin helg:-))

Anonymous said...

Jeg har gitt deg en "You Make Me Smile Award" på siden min. For det er så hyggelig å stikke innom her, og flotte votter du har laget.
Så flotte gresskar du har og. Fortsatt god helg.

elisandr said...

Det skjerfet ble skikkelig stilig, har sett meg ut det jeg også.Skal huske å ikke bruke for tynt garn når jeg setter i gang...

Anonymous said...

Herlige farger på skjerfet ditt, det passer nok bra til klimaet der du bor.

Har gitt deg en "you make me smile award" jeg også, men jeg ser jeg ikke var den første. Vel fortjent uansett!

Torunn Skjærstad Moen said...

Flott skjerf og utrolig dyktig til å strikke votter er du! med hilsen fra asterix.

Anonymous said...

Så lekkert skjerf, Randi, kjempefint er det!
Jeg har nominert deg, med et smil!
Ta turen innom og se!
Klemz!

Anonymous said...

Kjempetøfft skjerf. Familien har alltid mange flotte oppskrifter.
Og de PUMPKINS under her var riktig flotte, må jeg si!

Anonymous said...

Nydelig skjerf, flotte farger og et artig mønster:-) Ha en fin uke!

Linn said...

Kjempefint skjerf du har laget :) Ha en fortsatt fin uke!

Berit T said...

Kjempeflotte strikkearbeider!
Jeg har også nominert deg!
Ha forsatt en fin dag

Lillemor Elfgren said...

Vilken härlig halsduk! Du vet inte om mönstret finns nånstans online?