12 October, 2007

Better picture


This mitten pattern
is now postet at Etsy


9 comments:

Petunia said...

Som alltid vakre ting du lager...
Men hvordan er klimaet der du bor? jeg forbinder Texas med steikende sol og kaktuser... Vet ikke hvorfor:) Kanskje fra en dårlig Wester'n film.
Men hva heter slike høyballer eller store "lodotter" som man kan se på film blåse over veien i utkanten av en spøkelsesby??? Eller på tegnefilmen "Roadrunner".
Har alltid lurt på det!
god helg til deg "over there"!

Anonymous said...

Skjønne vottene ble i andre farger! det er SYLVIA mønsteret, er det ikke?
Vil bare si at pakken din er sendt, og ligger nok nå og venter på deg hos din bror. Enjoy, og god tur!

Unknown said...

Det var noen flotte votter. Ha en fin søndag.

Anonymous said...

Hei. Puuh for en side og for noen nydelige votter du lager. Ble helt stumm... Det er mulie at det står i teksten, men hvor har du kjøpt mønster??? Du er jo også bare så flink til å sette sammen rette farger på det du lager.. kosa meg kjempe masse her.. Ha en fin uke

Anonymous said...

Heia, og takk for besøket hos meg. Eg er målaus nå. Imponert over det flotte du har designet. Nå løper eg å kjøper et mønster av disse flotte vottene. Ja du er bare flink med fargene. Plagdes med registreringen. Men får det vel til tilslutt...

Ha en fin kveld videre!!!

Hege said...

Kjempefine votter! Håper du har en deilig høst!

toneh said...

Nydelige votter som alltid! Nå har jeg akkurat bestilt mønsteret til Sylvia, gleder meg til det kommer!

Anonymous said...

Utrolig herlige votter du lager, må stadig innom og beundre de og bloggen din..

Sender deg også en utfording, sjekk bloggen min..

Anonymous said...

Ja, jag kan inte säga annat än att jag gillar dessa vantar, samt mössan... undrar om inte det vore toppen till gubben i jul? hm...
Själv drömmer jag om vantar som är inspirerade av Sylvias foto... urläckra, hur de än nu sätts samman i färgerna i mönstret...
Må så gott... värmländskan... kramis, ngn som anser din blogg ha dregelvarning på många sätt, hihihi...