29 March, 2007

Treat from Norway...

Yesterday I received I great gift!
"Seigemenn",
some sticky, Jello like, sugar dipped candy.
Don't know how to explain them,
but they are gooood!
At home,
most people spend their Easter vacation in the mountains skiing,
so for this occasion,
the "Seigemenn" where formed with skies on their feet,
adorable!
I also got my favorite chocolate from Freia,
milk chocolate and milk chocolate with walnuts.
Yommy!!


Fikk seigemenner og sjokolade fra Norge i går.
Det var en kjempeoverraskelse!
Mor og datter spiste nok litt mer enn det som er regnet for sundt....

3 comments:

Anonymous said...

Seigmenn! My favorite!!You lucky girl, you! I call them "Norwegian gummies" - I can eat a mega-bag in one sitting, by myself!!

Anonymous said...

Eg aag vil ha!!

Anonymous said...

Hei igjen, og tusen takk for hyggelig kommentar i bloggen min. Jeg lurer på om det er greit at jeg lenker til bloggen din?
Jeg heter foresten Anne Katrine:-)
klem til deg