23 February, 2007

Revealing the "candy colored" crochet

I still have the sleeves to work on,
and it moves forward a little slow at this point.
Yes, its a little boring.
Below is a picture of the pattern.


The little girl that I needed for modeling the piece,
is in a different country...
My niece, Nadia.
She is a very special little girl.
Little miss drama, typical for her age,
loving pinks and everything that sparkle.


Det naermer seg slutten paa dette prosjektet,
kun armene igjen.
Jeg faar gjoere dem ferdig innimellom andre ting,
for de er ganske saa kjedelige akkurat naa.
Pakken blir sendt til Norge saa snart den er ferdig,
forhaapentliglivis i god tid foer Nadia's gebursdag i April.

9 comments:

Anonymous said...

What fun!!! Any little girl would love this! Is the pattern available somewhere?

Hege said...

Hei Randi,

Vet du hva, jeg har også bodd i Texas. Houston, College Station, Austin. Hyggelig å høre fra deg!

Jeg bestiller fra www.NordicFiberArts.com . Hun fører Rauma og Hifa garn. Du kan også bestille fra Hifa fabrikken i Norge, billigere, men jeg vet ikke hvor mye det ville koste i porto. Det ville kanskje også ta litt lenger.

Lykke til!

Hege

Rositta said...

What an adorable little girl, really sweet..:)

LivM said...

Denne blir da flott og så annerledes enn alt annet jeg har sett. Super!

cindy said...

This sweater is sooo sweet! Just like the girl in it!

Anonymous said...

Hei Randi!Du e så flinke te å blogga, strikka, sy, ja i det heila tatt!:-) Jenta på oppskriften hette Elle, hu går i Maren sin klasse på Eiganes skole.Eg ska sannelig visa henne bloggen din! Hils Jeff! Klem Nina(Hanne sin søster)

randi K design said...

Hei Nina, saa kjekt med kommentar! Du er naa like saa flink med pinnene, baade du og Hanne..
Ja, jeg saa moensteret var fra Sandnes Ullvare, saa jeg skjoenner hun maa vaere en lokal jente.. Soet!

BrownBerry said...

I would also love to know where to find this pattern - VERY cute, and you're doing a great job on it!

BrownBerry said...

Hello again!
Thanks for coming to my blog again.
My email address for the pattern is mamamarce@gmail.com.