08 August, 2010

Entry # 3 for the photo competition

...OK, this is my third and last entry,
I think...
It is hard to choose,
don't know witch one,
I have so many favorites.

Bildet over er mitt forslaget til foto-konkurransen

This i from Kaupanger again,
the evening light is great for photo shots.
The opposite side of the valley is already in the dark,
the sun is about to go down behind the mountains.


This one is shot from the mountain side
above Sogndal.




And the wild flowers are beautiful!




And when the apple trees blooms in the spring,
one get the greatest pictures.


This is taken right out side my summer condo.


From the tiny beach in Kaupanger.


I just LOVE this museum,
well worth visiting!



2 comments:

Petunia said...

Oj! Her var det mange fine bilder å velge mellom! Kan godt forstå at du hadde problemer med å plukke ett av dem. Men jeg jeg må be deg gi meg ett av dem som jeg kan legge ut i oversikten på alle bidragene når vi skal stemme. Innlegget kan stå som det er, med alle bildene, men bare ett bilde pr innlegg skal kan stemmes på.
Mitt forslag er bilde nr 3 eller 7!! De likte jeg godt, men du bestemmer:)
Takk for tre kjempefine bidrag fra deg, Randi!!

MayM said...

Bevare meg vel Randi, for noen flotte bilder du har tatt. Ja, er ikke Norge vakkert så vet ikke jeg ! Hvem som er finest... ja, ikke vet jeg.