01 July, 2009

idé kroken: smått og søtt

idé kroken: smått og søtt

5 comments:

Tovepia said...

Skikkelig smått og søtt;) sitter med mitt 5 mndr barnebarn på fanget i skrivende stund. Kos deg videre idag!

Bodil said...

Så herleg og kjempesøt :) Likte godt fargane du har brukt.
Superfin fillekanin du har laga og!

Tino said...

Tusen takk for hyggelig besøk. Jeg måtte innom igjen for å se på jakken med oldemorsruter, den var flott!
Jeg så også på garnstudio.com sine nye modeller i sted, ser ut til at det kommer mye med oldemorsruter til høsten.

Ønsker deg en fin uke videre :)

STEINKJERRINGA said...

Kjempefin. Koselige småtøfler!

gletting said...

For noen herlige bein! Med fine sokker på.
Her viste termometeret 39,5 grader i går etterniddag. Jeg skal i "dameselskap" i morgen, da skal jeg ha den sorte t-skjorta på.