09 May, 2007

På oppfordring...


legger jeg ut noen bilder av pulsvarmere jeg har laget tidligere..



A friend asked me if I could post some of my "wrist warmers",
so here they are...
She also just got her own blog,
Ebba's Smykke Design,
mostly showing jeweleries and ceramic.
Language will be in Norwegian...



En venn av meg har nettopp fått sin egen blog.
Hun mest lager smykker,
men driver også med keramikk.
Besøk gjerne bloggen hennes,
hun tar imot bestilling på noen av smykkene sine.
Ta kontakt med henne for mer informasjon.

Klikk under her på
Ebba's Smykke Design
For senere besøk så er hun lagret under "Blogger Links"
i høyre spalte her på bloggen min

4 comments:

Anonymous said...

Så mange flotte pulsvarmere du har laget :) Så kreativ og flink du er!

Anonymous said...

Åjjj så utrolig mange ulike og fine pulsvarmere. Blir helt matt. Tenk å lage så mange.

Anonymous said...

Oj... Så mange flotte pulsvarmere og hansker du har strikket =0)

GAWO said...

Skal si du er ivrig. Jeg har laget et par puslvarmere, sorte med perler, men da var jeg fornøyd. Det neste paret laget min mor...i ull... og de bruker jeg under skinnhanskene når jeg kjører MC. Kan anbefales. Godt og varmt. Kanskje du har en fin strikket hals å vise meg??? :-) Det er også "et must" for oss MC-gale