06 May, 2007

Hoping for snow?

One could wonder. It will never happen...
I have gotten to the point where I have so much leftover yarn.
Most of the time enough for another pair,
sometimes I have to get a new skein towards the end of the work,
which again create more leftovers...
Like a "Merry go round"...


Green this time,
and I happen to like these!

Forsøker å bruke opp restegarnet,
men ender stadig opp med å kjøpe mer av en av fargene.
På den måten blir stadig mer restegarn kreert...
Jeg tror dette kalles en "god" sirkel...

10 comments:

Anonymous said...

Kjempeflotte votter, likte fargene veldig godt :) Jeg har også noen ganger opplevd det med å måtte ut å kjøpe mer garn når man skal strikke med restefgarn.... ;) Ønsker deg en fin uke!

FO - 2 said...

Det kan man kalle en god sirkel ja.. Hehe. ;)

Flotte disse vottene også. Litt "vårlige". (:

Anonymous said...

Fine votter.
Nydelige grønnfarger du har brukt.
Hm.......hadde passa fint til vinterjakken min dei. *fnise*
Selger du desse vottane dine?
Eller er dei bare til gåver?
Uansett, bøyer meg i støvet for alle dei fine vottane dine.

Og som du seier, eit veldig fint prosjekt for å få meir restegarn av ja. Men er nå litt kjekt det også da. *ler*
Ha ein strålande fin dag. ( er auser det ned med regn :( )

Anonymous said...

*ler*
En god cirkel JA... ;)
Och inte bara du själv som gillar dem... de ÄR ju helt ljuvliga... älskar grönt, och blått är ju inte fel till det inte, ;)
Men, jag behöver dem kanske mer, hihihi... Åker upp till äldsta dottern på torsdag, för en vecka där. Ja, i Kiruna snöade det härom natten, brrr... och hur är det inte i Karesuando då månne? ja, dit ska vi på lördag... och på tisdag blir det eventuellt - Narvik... Hm, vinterland, här kommer vi... Jag som införde sommar för någon dag här hos oss... fram med vinterkläderna då igen, suck... och usch...
Må så gott... värmländskan... kramis, och sticka lugnt... inspirera mera... ;)

Anonymous said...

Du lager de nydeligste votter!

Disse likte jeg spesielt godt, nydelige farger! :)

GAWO said...

Grønne og blå votter er en nydelig kombinasjon. Og til min nye regnjakke blir de topp. Og nå trenger jeg et par for her er blitt riktig så kaldt og kan du samtidig lage de vannavstøtende... ja da har du en kjøper til vottene. :-)

Anonymous said...

Lar meg stadig imponere av dine spreke fargesammensetninger, så mnge flotte votter !!!

Eva said...

Du har strikket så utrolig flotte votter! Og så mange :)Får kjempelyst til å begynne på et par selv, men må nok utrydde noen "ufoer" først.

Supernøtt said...

Nydelige votter i herlige farger. Utrolig flott :-) Har funnet masse inspirasjon i Dikt i masker selv, genial bok.

Mikkeline said...

Hei!
Her i Midt-Norge var plena hvit da vi våknet i morges, og varmen ser ut til å la vente på seg. Egentlig er jeg veldig glad i vinteren, men nå begynner det å bli nok for i år, jeg vil egentlig starte sommeren nå. Men gjett hva bloggen din fikk meg til å gjøre i dag da; lånte "Dikt i masker" på biblioteket jeg, måtte bare se på hva som er utgangspunktet for de vakre kreasjonene dine!