09 March, 2009

Little hats, and another pair of Saartjes Booties

I have been knitting these hats size newborn or premature,
and the baby boots this weekend.
The yarn is remnants from other projects,
and there will probably be more hats made.


With a little imagination,
these hats sure look like something "Madonna" could use..


Sunday was such a beautiful day,
and we worked a little in the garden
and sat outside most of the day.


Here is another little creature
that enjoyed the nice weather.
Click on the picture,
and see how beautiful he is!


I hope we can keep this nice spring weather for a while.

19 comments:

Unknown said...

Det er altid en glede og besøke bloggen din, jeg har kost meg her inne med morgenkaffen min...
Flotte luer og babysko....
Ønsker deg en fin uke :-)

totliii said...

hei!
har vore innom her mange ganger, kanskje det er på tide at eg gjev meg til kjenne?
likte veldig godt fargane i luvene og booties må eg seie! og eg blir så imponert av vottemønstrene dine... eg kan ikkje det med mønster i fleire fargar... må læra det snart.
ha ein fin dag!
klem, tone iren

GAWO said...

Tusen takk for ny link :-)
Så hyggelig at du har tid å tenke på meg nå når du har det så travelt. Ønsker lykke til med det spennende som skal skje. :-)

Anonymous said...

nydelige babybooties, og dine selbuvotter er jo bare flotte :)
ha en forsatt strålende hobbyuke

Harpa Jónsdóttir said...

Hahahaha Madonna!
Meget søde hatter og sko og den lille besøger også.

LivM said...

Nå er klesskapet snart fult tror jeg! Nydelige ting, og det er så fint at du benytter litt utradisjonelle babyfarger!

Kelsina said...

Nydelige luer og babytøfler. Spennende fargevalg.

Tino said...

Flotte luer og booties. Utrolig flotte vottemønster du lager, og nydelige bilder du tar.

Anonymous said...

Fine luer og babybooties.Flotte zimmermann jakker du har strikket.

Hage og Foto entusiast said...

KJempelekre luer og sokker. Tøffe farger.:)

Anonymous said...

Så sött, både ödlan och det du stickat.

Loppelill said...

Nydelige babysko og luer!

Anonymous said...

Nydelige babyluer og tøfler. Nydelig blog du har, må innom her av og til og hente litt inspirasjon. Ha en god helg. Herlig lite kryp du hadde der forresten!

Anonymous said...

Det er så artig med forskjellige bilder på toppen her, flink fotograf! Og så varter du stadig opp med nytt til den lille som snart skal komme, herlige plagg!

Metta said...

Har läst din blogg under en längre tid och vill nu skriva några rader för att tala om hur mycket du inspirerar mig i min stickning.

Senast är det färgkombinationen i de underbara gul/vit/gröna vantarna, som jag överfört till ett par egna vantar, som jag fått mycket beröm för.

Vill gärna länka till din blogg i mitt nästa inlägg. Hälsningar Metta

Torilh said...

Oi, du har en utrolig inspirerende og flott blogg.

Anonymous said...

Veldig fine luer og babysko. Jeg synes bildet ditt øverst er veldig vakkert. Kan tenke meg at du lengter hjem til Norge når du ser det:-) Jeg liker vottene du lager veldig godt. Nydelige farger og mønstre. Ha en flott og kreativ uke!

Anonymous said...

Takk for hilsen i bloggen min. T-Skjorten er kommet. Ha en fin uke.

gletting said...

Hei Randi, nydelig bilde fra fjorden, men er det fra i år? Her inne rundt "hjørnet" har tulipanene begynt å vokse, syriner og epletrær også, men det er ikke så grønt som på bildet.
Jeg har rydda i mitt eneste bed og har tenkt å plante noen busker. Ingen vits med bringebær her, så en ripsbusk vil jeg ihvertfall ha.

Som vanlig er det bare lekre ting hos deg. Kanskje jeg skal kjøpe en T-trøye, må tenke på det til i morgen.

Jeg så en ung dame i Sogndal som jeg fikk for meg var datteren din, det betyr jo bare at jeg tenkte på deg der.